csendesség. salamanca

 2009.09.13. 13:01

Egyedül töltöttem a hétvégét. Itthon. Gondoltam, hogy felhívok majd valakit, hogy csináljunk valami közös programot, de nem tettem. Csendre vágytam. Arra, hogy én oszthassam be az időmet, és akkor és azt tehessek, amihez kedvem támad. No meg hogy foglalkozhassak a kötelességeimmel (műhelymunka). Szóval olvasgattam és filmeket néztem. A következőket eddig: A motoros naplója, Habla con Ella (Beszélj hozzá), Clockwork Orange (Mechanikus Narancs).

 

A bejegyzés trackback címe:

https://alomvilagjaro.blog.hu/api/trackback/id/tr531380958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása