Bocsánat a cím miatt. Mármint ezt a bejegyzést Csandrának akartam írni, és már milyen akkor hogy egy kispál számból szedek címet neki?! De ez a szám egyszer nagyon fontos volt. Mert volt a koncerten is, és akkor a kivetítőn mutattál, hogy legyek mennek át ott. Mert ha valakinek már mindent teljesen zűrzavar, akkor a szöveg így szól: „A szomszédok elől hagyták a lábost, és legyek mennek át most tőlünk oda, a hajnali széllel száll a helyes megfejtők pora „ Nem, ez még mindig tök zűrzavar. Feladom. Sokszor meg kell hallgatni.  Ma meg készítettem levest porból. Kifutott, persze. De finom volt legalább, és ettem csipszet is, és az is finom volt. Csipszfüggő lettem. Biztos a város levegője.

Tegnap, amikor hazafelé jöttem (ílyet sok híres ember írt le, ugye?) azon gondolkodtam (ugye???) hogy valami olyasmit szeretnék leírni, hogy büdös város ez a Salamanca. Valahogy az esti párában a bárokból kiúszó alkohol és halszag, a szemetek rothadása, meg valami más is, nem tudom, egyszerűen az a szag… Mert szép, szép város, érdekes is, de a szaga… Csandra nagymamája mindig azt mondja, hogy „Nagyanyám mondta, bölcs asszony volt…” És most én is valami olyasmit szerettem volna írni, hogy „Franciska néni mondta, bölcs asszony, hogy egy város lehet akármilyen szép, már a szagáról meg lehet állapítani, hogy milyen is igazán…”. Na most leírtam. A szövegszerkesztő meg azt mondja, nem lehet ilyen hosszú mondatokat írni. Én meg mondom neki, hogy csak azért is lehet!

Amúgy a legutóbbi bejegyzés óta annyit írhatok, hogy beteg vagyok. Megtudom, hogy milyen egy idegen országban betengnek lenni, amikor nem tudsz senkinek szólni, vagy csak nem akarsz, mert annyira még nem tudsz megnyílni, hogy lássanak szenvedni… Szóval hogy éjszaka egyedül tántorogsz ki a mosdóba, és nem tudod, hogy vissza tudsz-e majd vánszorogni a szobába, hogy nincs aki megfőzze ebédre a főtt krumplit, hogy nincs aki lavórért rohanjon, ha hánynod kell, hogy nincs aki óránként teát hoz az ágyadhoz. Hogy milyen, ha nem tudod elmondani az orvosnak, hogy mit is érzel, és azt sem érted csak félig, amit ő kérdez. Hogy a spanyol népegészségügy sem áll sokkal a magyar felett. Hogy milyen, amikor nem tudod felrángatni a lakásba a biciklidet, ezért lent hagyod a ház előterében, és másnapra valaki eltöri a váltóit és elrontja a féket. Így amikor harmadnap kicsit késve indulnál órára rájössz, hogy gyalog kell menned a hideg ködben. Ilyeneket mind meg lehet tapasztalni.

Egyébként Renéék nagyon segítőkészek voltak, és elvittek orvoshoz, és megvárták, amíg én következek. Öt nap után a lakótársam is észrevette, hogy nem vagyok jól, és azóta nagyon készséges. Csak gyógyulnék már meg…

A bejegyzés trackback címe:

https://alomvilagjaro.blog.hu/api/trackback/id/tr771440631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása