Honnan is? Hajajj. Eltelt az első tanítási hét. Nem tudom, hogy saját előrehaladásomnak köszönhető-e, de egyre többet értek az órákból. Mondjuk a többi beszédekből is, szóval ez jó jel. Hét elején nem ettem eleget, és rossz volt a kedvem is, mert semmit nem sikerült elintézni, és senki nem is segített, és brrr. És brr, de hideg van folyamatosan. És akkor úgy éreztem, hogy inkább haza szeretnék menni. Aztán utána kezdtek javulni a dolgok. Például beiratkoztam a Kagylós Könyvtárba, ami a közkönyvtár, vagy micsoda, de én csak kagylósnak nevezem majd, mert a webalbumban is van róla kép, tehát így mindenki tudhatja, hogy abba. Tyű-ha! 5 emelet van. És nagyon logikátlan az elrendezés. Alapvetően, itt valahogy teljesen logikátlanul rendszerezik a könyveket, de ez a Kagylós, ez mindenen túltesz. Úgy néznek ki a polcok, mint otthon nálam. Szóval a sor tetején még ott van pár kisebb kupac, ami már nem fért be a helyére. Meg a sor mögé beesve is. Na meg ilyenek, a többit a fantáziára bízom. De a kölcsönzési feltételek nagyon kedvezőek. Aztán voltam az egyházi egyetem könyvtárában is. Hogy az mekkora! Mármint csak a pszichológia-filozófia szakoknak van külön könyvtára, valami hatalmas könyvállománnyal. Hát úgy leesett az állam. Persze utána belegondoltam, hogy ebben csak az a szomorú, hogy számomra a TIK könyválománya is kihívás… Szóval legfeljebb a választék, ami itt még szédítőbb. Egyébként ez a könyvtár esztétikailag is megér egy látogatást. Az egész egyházi egyetem egy régi épületben van, de igazán szépen karbantartott, szóval a szépsége mellett a modern épületek minden előnyével is rendelkezik. Impozáns. (Nem tudom ám, mit jelent ez a szó, csak néha szokták mondani, akik okosak. És akkor most én is mondom, hátha valaki azt hiszi majd, hogy okos vagyok. És akkor azt gondolja magában, hogy tyű-ha! Meg hasonlókat.)

Jaj, most jut eszembe, hogy kedves olvasók, ha vagytok, igazán kommentelhetnétek. (Tisztelet a kivételnek) Mert hát ez már milyen, én csak itt írok a nagy virtulis világba, és akkor még annyi se jön vissza, hogy bikkmakk. Vagy hogy kocsányos tölgy. Na, ki tudja, mi a különbség a kocsányos meg a kocsánytalan tölgy között?

Izé. Szóval most már egész jól eligazodok az egyetemi intézményekben. Meg a pszichológia szak könyvtárát is tudom használni. Az egy csoda folytán történt, de ezt most nem részletezem.

Idő közben leengedett a biciklim kereke. Aztán felfújtam. Vettem pumpát, meg szelepsapkát, mert az eltűnt. És a szelepsapkát ingyen kaptam, meg a pumpát is kevesebbért, mint amennyibe került. Nem is értettem. (Ez biztos olyan gerilla-marketing :D Emlékeztek, lyányok?) És aztán elmentem biciklizni. Majdnem sikerült felhajtani az autópályára. Szerencsére figyeltem nagyon a táblákat, és észrevettem, hogy ki van írva, hogy ott nekem nem szabad. És be is tartottam. Különben lehet, hogy benne lettem volna a TV-ben. Hehe! Amúgy nem nagyon jó itt biciklizni, sok az autó meg a domb. Szóval most csak a mindennapi közlekedésre fogom használni, és álmodozom a csodás időkről, amikor majd Szegedtől Csongrádik tök egyenes úton száguldhatok a szürke biciklin! Ja, aztán másnap egy bácsi beszólt, hogy nem tarthatom ott a kerékpárt, ahol amúgy…És akkor felmerült bennem a gyanú, hogy ő fosztotta meg szegény jószágot a szelepsapkától.

Fontos még, hogy a héten főztem kagylós rizst! :) Ez egy saját találmány. De már látom a fintorokat meg minden… és azt kell mondjam, tévedés. Ez az étek igenis ehető! Sőt! Finom!

Ezekben az időkben a kedvenc zenéim: Mason Jennings- In the Ever című album, meg a többi albuma is, és Cseh Tamás- Még ma este című száma, és persze a többi is. Tessék meghallgatni!

Most ennyi jut eszembe. Illetve nincs kedvem többet írni. Elfagytak az ujjaim.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://alomvilagjaro.blog.hu/api/trackback/id/tr841393391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

borsonyka 2009.09.21. 18:33:24

Az ajánlott számok nagyon szépek, köszönet érte. Érdekes kalandjaid vannak, de vigyázz a biciklin és mindig horgy mellényt ám! Továbbá a kocsányos tölgy és a kocsánytalan között az a különdség, hogy a kocsányosnak kocsányon lógnak a szemei, a kocsánytalannak meg csak az ágakon. Itthon minden oké, bevittem a papírodat a dugonics tér hatba, amit úgy találtam meg, hogy körberohantam az egész dugonics teret, mert én naiv nem gondoltam, hogy még egy ilyen nagy épülete lehetne az egyetemnek 100 méterre a tiktől meg a btktól... na mindegy, azt mondák, hogy minden oké, és majd kűdik a pénzeket. :D Szóval jó mulatást Vizipaci! Cuppa az Elefáni

almi 2009.09.22. 20:22:32

hihi. köszi a bevívést. a válasz...HELYES! (A kérdést igazából kicsit Csandrának céloztam mert vele tárgyaltuk ezt, de sebaj, ő úgyse kommentel sosem.) hmm. kezdem visszafordíthatatlanul álmosnak érezni magam.
süti beállítások módosítása