Most törtét az, hogy elkezdtek történni a dolgok. Akarom mondani, el kezdtek történni a dolgok velem. Nyilván, rajtam kívül már elég régóta van világ, és halad a maga útján. És persze az is egyértelmű, hogy az velem is kapcsolatba hozható egy-két esemény, ugyanis ha nem így lenne, nem állna itt ez a sok hablaty. Habár, épp tegnap beszélgettünk róla, hogyha a dolgok történnek, akkor az embernek nincs kedve írni. De ha nem történik semmi, akkor miről írjon? Hajajj, ide már bizony filozófus kell. Tehát. Hétfőn este a Renééknél voltam, és elkezdtük az Almodóvar filmestéket, ami nekem a műhelymunka miatt is fontos, meg a Renéék miatt is. A film pedig a Rossz nevelés volt, amit én már láttam, csak akkor nem értettem belőle semmit. Most valamivel többet, és érdekenek találtam. Kedden egyedül néztem filmet, David Lynch, Mulholland Drive. Hát ez eléggé megviselt. Nem, ez nem a helyes megfogalmazás. Csak úgy bevonódtam, és még egy ideig nem tudtam kijönni, mert nem értettem meg a filmet, de még csak egy egységes narratívába se tudtam helyezni. Nyilván azért nem, mert a film egyik alapvető eleme, hogy meg van bolygatva a narratíva, hogy ne lehessen megérteni. Vagy legalábbis küzdeni kelljen érte. Én most átmenetileg szüneteltetem a küzdelmet, túl egyedül vagyok ahhoz, hogy ilyen költői delíriumokba zuhanjak holmi filmek miatt. Este pedig Albával és barátnőivel mentünk el „szórakozni”. Ez nekem az esetek nagy részében nem annyira a szórakozással jellemezhető leginkább, de ez az este jól sikerült. Hazafelé jövet rájöttem, hogy a sárga harisnyám tényleg elég csúnya. És hogy vicces dolog negyed háromkor kicsit nem tudni, hogy merre is lehet hazatalálni. Persze csak abban az esetben, ha az ember nincs teljesen egyedül, és a helyzet könnyedén és következmények nélkül megoldódik. A következő két nap megint a filmeké volt, szerdán Almodóvar, Titkom virága, ami temetikájában kevésbé fogott meg, a képi világa viszont egész érdekes, csütörtökön pedig a latinamerikai filmklub, egy XXY című film, ami a szexuális identitás-keresés témáját dolgozza fel. Érdekes volt, de nem értettem eléggé a szöveget. Egyébként argentín film. Most elkezdett nagyon érdekelni latin-amerika. Vajon ezt már írtam? Azért, mert most jöttem rá, hogy van. Szóvak az enciklopedikus tudásomból most változott életélménnyé. És eddig minden dél-amerikai, akit megismertem, nagyon szimpatikus.

Most meg itthon vagyok. Tanulok. Kitörni készül a pánik. Vagy nem is tudom, minden esetre nagyon sok a teendőm. Szóval teszem is őket!

A bejegyzés trackback címe:

https://alomvilagjaro.blog.hu/api/trackback/id/tr211425410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

borsonyka 2009.10.08. 12:43:26

Nem is csúúúnnyyaaa a sárga harisnya, csak egyéni :D. Egyébként meg nem csúnyább mint egy lila vagy kék színű :D. A filmek biztosan jók lehettek, mondanám, hogy hozd haza őket, mert a délamerika meg az argentínok télleg mókás érdekes világ, de valószínűleg egy mukkot sem értenék belőlük, még annyit se hogy hosé joel de armando luca :D. De Neked meg azért jó tanulást meg szórakázást odaát a pörgőnyelvű spanyolok és egyéb kevésbé pörgőnyelvű ifjak között XD.
süti beállítások módosítása