8. salamanca

 2009.10.14. 12:39

Tegnap volt 8 hónapja, hogy Csandra meg én Mi lettünk. Fura, hogy tegnap pont nem is beszéltünk egymással. Pedig hiányzott. És aggódtam is, hogy mért nem ír. Most kapom vissza a sok nemtörődömséget, amikor nem írtam sosem a szülőknek, ők meg idegeskedhettek, amíg jól esett…

Szintén tegnap láttam meg a Biblobusz nevű jelenséget, ami egy busz és egy könyvtár szerelméből született. El nem tudom képzelni, milyen isteni erő tartotta fönn a könyveket a polcokon, mert ez a busz olyan dinamikusan közlekedett, hogy még nekem is lenne mit tanulnom tőle (kacsintás azoknak, akik már ismerik a sportos vezetési stílusomat).

Ellopták a biciklimet. Ami azt illeti, nem is vártam mást. Azért kicsit bánt, mert kb egy hét múlva kész lesz az egész várost behálózó bicikliút. Hát igen, asszem nem a legszerencsésebb csillagzat alatt születtem.

Ami fontos, hogy mondhatjuk, meggyógyultam. Bár ennek még keresztbe tehet azon tegnapi roppant örvendetes esemény, hogy elfogyott a gáz, és kénytelen voltam jéghideg vízben tusolni és hajat mosni. De hát mint tudjuk, aki gyenge, annak pusztulni kell, ez itt alapszabály.

A bejegyzés trackback címe:

https://alomvilagjaro.blog.hu/api/trackback/id/tr931449495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása