Ami az 1.1-es szappanfőzési kísérletből kiderült az az, hogy a lúg valóban mar. Én sosem tudtam ezt elképzelni, meg hogy éget, áhh, hülyeség. Ezt gondoltam. Nos, tévedtem. Az volt a hülyeség, hogy egy órán keresztül tartottam a fejemet a gőzölgő szappanfőzésbe (a lúggőzbe), a kezemet meg kicsit tovább, így a bőröm másnapra színében és állagában is hasonlított a kalotaszegi írásosra. Ezért ezt senki se utánozza, ha szappant főz.

Volt még, hogy először azt hittük, hogy sikerült odakozmálnunk a még elszappanosodatlan olajat, de aztán rájöttünk, hogy ehhez még mi sem vagyunk elég tehetségesek. Viszont sikerült feloldani az évek óta moccanthatatlan vízkőréteget a lábos aljából, amit azonmód bele is főztünk a szappanokba. 

Vidám volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://alomvilagjaro.blog.hu/api/trackback/id/tr554061031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása